Analýza konkurence či odkazových příležitostí se často jeví jako časově náročná činnost.
V dnešním návodu si ukážeme, jak získat data k analýzám rychlejší cestou a ušetřit si tak hodně času(Konkrétně za použití Google Spreadsheets).
Efektivní reklama na internetu není magie! Nevyhazujte investice do online propagace z okna a zkuste si raději své strategie vypracovat nebo nechat konzultovat specialistou v oboru.
Analýza konkurence či odkazových příležitostí se často jeví jako časově náročná činnost.
V dnešním návodu si ukážeme, jak získat data k analýzám rychlejší cestou a ušetřit si tak hodně času(Konkrétně za použití Google Spreadsheets).
Většina linkbuilderů často zapomíná, jak důležitá je při jejich práci kooperace s klientem a rozvržení strategie budování zpětných odkazů.
V závislosti především na těchto dvou faktech jsem se rozhodl sepsat pár základních tipů, které vás, jakožto linkbuildery možná nenapadli a přesto mají v procesu link buildingu důležitou funkci.
Pokračovat ve čtení „6 tipů k efektivnějšímu link buildingu“
Dokážete si představit, jaká by byla návštěvnost Vašeho webu, kdybyste na každém místě, kde by se mluvilo o relevantním tématu, byly a mohli se tak aktivně zapojit do diskuze?
Jednoduché předání doporučení vlastního webu nebo rady s aktivním podpisem mohou být efektivní cestou k získání návštěvníků, potažmo zákazníků.
Pokračovat ve čtení „Monitorování příležitostí k link buildingu“
Níže naleznete pár vybraných Infografik, zaměřených především na SEO a link building – Enjoy!
http://www.elliance.com/media/61343/seo_factors_2011.pdf
Pokračovat ve čtení „Pár Infografik zaměřených na SEO“
Záhledli jste už někdy ve vyhledávání Google výsledek, pod kterým byly uvedeny přidané informace, hvězdičkové hodnocení či obrázek produktu/autora?
Rádi byste takový vzhled výsledku v SERPu vytvořili i u vlastních stránek a zvýšili tak CTR?Pak je tento článek přesně pro Vás!
Pokračovat ve čtení „Microdata a jejich využití při optimalizaci webových stránek“
Guest Posting nebo také Guest Blogging je novodobou formou link buildingu(budování
zpětných odkazu). Jedná se o jednoduchou a přitom velmi účinnou metodu, spojující
přínosnost v podobě rozvoje obsahu protistraně s propagací vašeho webu.
Google Alerts je užitečnou službou, poskytovanou firmou Google registrovaným uživatelům. Přináší informace o novinkách, souvisejících s Vaší značkou/jménem či tématem, nastálých na internetu během zadaného časového období. Díky Google Alerts budete schopni vysledovat novinky v dění okolo vašich stránek a aktivně se zúčastnit diskuzí souvisejících s jejich tématem.
Pokračovat ve čtení „Jak na Google Alerts při budování zpětných odkazů“
Nedávno jsem najel na web a myslel že hodím… šavli ne, muselo to být něco mnohem většího. Autorovi by se dalo ušetřit více než 99% práce jednoduše tak, že by dal tag strong na začátek body a ukončující tag před konec body.
V dnešním článku bych rád rozebral určitou naivitu některých SEO optimalizérů, kteří při optimalizaci stránek využívají pouze semantických značek strong a em.
V poslední době vzniklo na internetu pár velmi zajímavých článků, o které se s Vámi nemohu nepodělit. Hodlám vytvořit určitou tradici ve formě tohoto měsíčního online marektingové počtení, takže se časem můžete těšit na mnoho dalších tipů na články a rozcestníky.
V dnešním článků se podíváme na 10 taktik k úspěšnému budování odkazů a propagaci webu, tak žádné plky okolo a hurá na to: