Link builderů či služeb, nabízejících tisíce odkazů za kačku, je dnes plný internet. Proč ale zbytečně vyhazovat peníze za neúčinné formy budování zpětných odkazů a raději si dobře promyslet jakým směrem budeme svůj linkový profil rozvíjet? Níže naleznete pár tipů, jak naložit s tvorbou strategie před budováním zpětných odkazů. Pokračovat ve čtení „Tvorba strategie budování zpětných odkazů“
Dojmy a pojmy z NMI 2012
Včera jsem se zúčastnil velmi podařené konferce New media inspiration 2012. Odnesl jsem si z ní pořádnou nálož informací, pár nových kontaktů a možná také chuť znovu začít psát do svého blogu(za tímto účelem založen Blog.Podstavec.cz). Později zde budete nacházet články z tematiky online marketingu, ale o tom bych se zde nyní nerad rozepisoval. K průběhu konference: Pokračovat ve čtení „Dojmy a pojmy z NMI 2012“